آنلاین پخش

در حال بارگذاری

07132341111 (30خط)

برترین اپلیکیشن ایرانی اندروید

بازگشت

برترین اپلیکیشن ایرانی اندروید


شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برترین اپلیکیشن ایرانی موجود در مارکت های ایرانی کدام یک هستند. در این مقاله به بررسی 4 اپلیکیشن برتر موجود پرداخته و توضیحات مختصری پیرامون آن ها خواهیم داد. ملاک ما در گزینش این اپلیکیشن ها تعداد دانلود آن ها در کافه بازار خواهد بود.
این روزها با فراگیر شدن گوشی های تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید، استقبال از اپلیکیشن های اندروید نیز بیش از پیش قابل رویت است. تولید کنندگان اپ ایرانی با وجود سابقه ی کوتاه مدت در این عرصه خوب درخشیده اند و جالب است که برترین اپلیکیشن ایرانی دارای ایده های ساده اما کاربردی و یا جالب و سرگرم کننده می باشند.
سایت و اپ اندروید کافه بازار بزرگترین مارکت اپلیکیشن‌ ایرانی بوده و آمار و ارقامی که درادامه برای شما آورده ایم با توجه به کافه بازار می باشد. برترین اپلیکیشن ایرانی از امکانات و ویژگی های بسیاری برخوردارند که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند.


برترین اپلیکیشن ایرانی اندروید در کافه بازار


اپلیکیشن بادصبا
اپلیکیشن بادصبا نوعی اپلیکیشن تقویمی است که این تقویم اسلامی ایران  بیش از  9 ملیون بار توسط کاربران نصب شده است.
یکی از برترین اپلیکیشن ایرانی بادصبا بوده که با نصب بیش از 9 میلیون نفر جزو پرطرفدارترین تقویم‌های اسلامی با امکان ویژه پخش اذان می باشد.
این تقویم اسلامی دارای سه تقویم شمسی، قمری و میلادی بوده و می تواند نمایش دهنده ی وقایع ملی و مذهبی ثبت شده در تقویم، قبله نما و .. باشد. همچنین  قابلیت درج یادداشت و یادآوری برای وقایع را نیز دارد.


اپلیکیشن روبیکا
اپلیکیشن روبیکا نیز این روزها با تبلیغات گسترده بالغ بر 12 ملیون نصب داشته است و جز برترین اپلیکیشن ایرانی کافه بازار می باشد. در این اپلیکیشن می توان به تماشای فیلمها و سریالهای و مسابقات ورزشی پرداخت و به موسیقی مورد علاقه ی خود گوش سپرد. روبیکا برنامه ای کاربردی بوده که می توان از طریق ان به خرید شارژ، پرداخت قبض، کارت به کارت و ... انجام داد. همچنین قابلیت ایجاد ارتباط تعاملی با برنامه ها و شخصیت های محبوب را داشته و ...


طلگرام پیشرفته
با فیلتر شدن تلگرام بسیاری از افراد به نسخه های دیگری از این اپلیکیشن روی آوردند. طلگرام پیشرفته و یا همان تلگرام طلایی نسخه ی محبوبی است که هم اکنون در جایگاه دوم بیشترین نصب و برترین اپلیکیشن ایرانی کافه بازار قرار دارد. این اپلیکیشن همانند اپلیکیشن تلگرام به نوعی شبکه اجتماعی بوده و علاوه بر امکانات نسخه اصلی تلگرام دارای امکانات ویژه تری نیز می باشد. تاکنون بیش از 14 ملیون نفر طلگرام پیشرفته را در کافه بازار نصب کرده اند.


اپلیکیشن دیوار
یکی دیگر از برترین اپلیکیشن ایرانی دیوار با نصب بیش از 15 میلیون نفر می باشد.
اپلیکیشن دیوار نرم افزاری است که همه ایرانیان آن را می‌شناسند و به عنوان برترین اپلیکیشن ایرانی با دانلود بیش از 15 میلیون نفر بر روی گوشی‌های اندروید و ios است.
با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی کالا  و یا خدمات خود را  ثبت کرده و بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاه ها

7 دیدگاه
پاسخ
ترانه

همینطور

آنلاین پخش OnlinePakhsh.com 07132341111 (۳۰ خط) Info Email